Misiunea socială a companiei Kunden Broker

Ultimii ani au reprezentat o provocare și un moment crucial pentru întreaga economie mondială. Toate companiile au fost nevoite să lupte în această perioadă, multe dintre ele pentru a supraviețui, altele nereușind nici atât, și foarte puține au fost cele care au trecut cu succes această perioadă. Prin această situație s-a realizat o selecție naturală, chiar și aici în România. Companiile bine organizate, care oferă produse sau servicii competitive și de calitate superioară, au reușit să treacă cu bine prin această perioadă și precum Kunden Broker, unele au reușit chiar să realizeze o creștere considerabilă a rezultatelor. Cu toate acestea, oferta forței de muncă de pe piață a crescut, deoarece multe companii au fost nevoite să facă disponibilizări sau au fost constrânse să le ofere angajaților doar norme reduse. Astfel, numărul angajaților din România a scăzut foarte tare. Acest lucru înseamnă că numărul celor care caută de lucru, ca fiind resurse disponibile pe piață sau a celor care doresc să aibă un venit suplimentar, a crescut considerabil. Și aici începe misiunea socială a companiei KundenBroker. Prin sistemul nostru de carieră unic, le oferim consultanților și managerilor noștri trei mari șanse:

 

1.Venit suplimentar

În mod normal, în cazul în care o persoană desfășoară o activitate cu normă de muncă redusă, și veniturile sale vor fi mai mici. Se investește mai mult în timpul liber, dar venitul este unul foarte limitat, calculat după numărul de ore lucrate. La Kunden Broker totul arată altfel! Managerii și consultanții noștri au posibilitatea de a decide singuri, cât timp doresc să investească din timpul lor liber și prin aceasta au în mâinile lor puterea de a decide, cât vor câștiga, în cele din urmă. În principiu, consultanții și managerii noștri acţionează ca antreprenori fără să suporte pentru aceasta un risc financiar sau să necesite capital mare. În mod normal, cariera de antreprenor se adresează persoanelor care au resurse financiare şi pot folosi, astfel, investiţiile lor iniţiale, care sunt necesare pentru propria companie. Această incorectitudine socială este înlăturată de către sistemul nostru de carieră, deoarece fiecare are aceeași șansă, fără investiții personale și fără riscuri. Venitul, care poate fi generat de către consultanții și managerii noștri, este nelimitat, exact ca și în cadrul propriei companii, și poate depăși sigur, după un anumit timp și cu o anumită forță de muncă, venitul realizat din ocupația principală.
 

2. Dezvoltare personală/carieră

Este aproape imposibilă planificarea unei cariere în cadrul unei activități cu normă de muncă redusă. Dar în cadrul companiei KundenBroker acest lucru este pe primul loc. Sistemul nostru de carieră realizează pentru consultanții și managerii noștri un plan pentru dezvoltarea carierei și a propriei personalități. Persoanele vor reuși, pas cu pas, fără a deține de la început cunoștințe de specialitate, să își îndeplinească toate responsabilitățile ce le revin ca manageri. Primii paşi servesc la familiarizarea persoanei cu activitatea de bază, cea de consultanță financiară profesionistă. Pentru aceasta, persoanele noi vor fi susținute de către profesioniștii în vânzări. Ulterior, după dobândirea cunoștințelor și a experienței, ei vor prelua această responsabilitate de supervizare a persoanelor noi, ajungând în sistemul nostru în funcţia de manager. „Învățarea prin practică” stă în prim plan în cadrul companiei noastre, deoarece doar așa poate să existe o consiliere orientată către satisfacerea cerințelor clienților noștri. Funcția de manager aduce mai târziu și atribuții referitoare la responsabilitatea pe care o are în fața echipei, referitor la training și la formarea profesională. Tocmai de aceea rămânem întotdeauna plăcut surprinși, cât de neobișnuit se dezvoltă persoanele, care la începutul carierei lor sunt prea timizi pentru a putea discuta liber la un meeting, dar mai apoi la Gala noastră anuală pot să țină un discurs fulminant în fața a mii de persoane. Aici, este inevitabil de amintit motto-ul din cadrul seminariilor noastre care spune: „Nu știi ce este ascuns în tine, atâta timp cât nu ai încercat acest lucru!”
Pentru dezvoltarea personală și profesională a consultanților noștri, am înființat societatea Kunden Conference Education & Management, autorizată de Institutul de Management în Asigurări (IMA), care oferă servicii de formare profesională. Noi vedem această formare profesională ca fiind o investiție pe termen lung pentru consultanții și managerii noștri, cu ajutorul căreia pot să își realizeze țelurile proprii în carieră, deoarece doar un personal calificat și pregătit este baza unei creșteri stabile și de calitate a rezultatelor companiei. De asemenea, o altă preocupare importantă constă în dobândirea cunoștințelor cu ajutorul cărora să comunicăm corect în echipă. Această calitate este necesară, esențială și valabilă în general, pentru fiecare manager, indiferent de domeniul economic. Astfel, consultanții și managerii noștri pot extinde ceea ce au învățat și în activitatea lor profesională, chiar dacă vor urma o carieră într-o altă companie sau într-o altă branșă.
 

3. Participare la călătorii în întreaga lume, la Incentive-uri

Managerii de succes călătoresc cu plăcere și cu mai mult entuziasm în momentul în care prietenii și colegii lor iau și ei parte. Tocmai din acest motiv, noi organizăm în fiecare an, pentru cei mai buni manageri ai noștri, o călătorie internațională, un Incentive, care ne duce în cele mai frumoase și inedite locuri din lume. Cea mai mare diferență ce apare, comparativ cu călătoriile private este aceea că putem savura total diferit, mult mai intens țelurile exclusive de concediu într-un grup mai mare. Anumite lucruri pot fi organizate doar în cadre extinse. De asemenea, consolidăm în cadrul călătoriilor noastre sentimentul de echipă, deoarece astfel succesul întregului an poate fi savurat alături de partenerii de afaceri: bucuria împărtășită este bucurie dublă!
 
Toate aceste posibilități, pe care compania noastră le oferă prin intermediul unei ocupații, nu se mai regăsesc pe piața forței de muncă din România. Misiunea socială stă în prim plan, deoarece doar așa compania poate să crească puternic alături de consultanți și manageri mulțumiți. Ne bucurăm și vă mulțumim, că și dumneavoastră, prin angajamentul dovedit contribuiți la această reușită!