Despre noi

,,Kunden Broker reprezintă una din cele mai competitive companii de brokeraj din România. Ambiția și perseverența managerilor și a consultanților noștri au transformat compania înființată în 2005, într-un lider al pieței de intermediere în asigurări. Succesul înregistrat de Kunden Broker în ultimii ani, reprezintă obținerea recunoștinței activităților laborioase întreprinse de fiecare consultant Kunden Broker. Structura noastră, cultura Kunden Broker și birourile teritoriale formează un organism structural orientat către clientul român. Acesta reprezintă nucleul echipei noastre, echipa Kunden Broker!”

Bernhard Neumaier, Director General

Valorile Kunden Broker

Kunden Broker există de mai bine de șase ani pe piața intermedierilor în asigurări, prin managerii și consultanții săi financiari, având ca scop promovarea soluțiilor de protecție optimă pentru clientul român. Cele mai importante resurse ale companiei noastre sunt managerii/consultanții financiari și clienții Kunden Broker. Datorită celor doi piloni, Kunden Broker a devenit unul din cele mai importante brand-uri din industria brokerajului în asigurări din România.

Studiile de specialitate au demonstrat faptul că acele companii care și-au menținut succesul pe parcursul a mai multor decenii și-au desfășurat activitatea pe baza unui set de valori primare. Aceste valori reflectă ideologia fondatoare a unei companii și nu pot fi subminate de diverși factori externi (contextul economic, probleme ale corporației etc) – obiectivele și scopurile pot fi reorganizate, în schimb, valorile nu pot fi schimbate. Setul de valori corporatiste creează un context cultural intern prin care se definesc atât interacțiunile angajaților în cadrul unei companii cât și atitudinea companiei față de client.

Valorile asigură un limbaj comun, formând o punte de legătură între leadership și membrii unei companii. Acestea sunt fundamentale, absolute, trainice și irevocabile. Iar pentru a putea acționa în conformitate cu acestea, trebuie să fie luate în considerare ca și un set de principii profesionale.

Acțiunile desfășurate de compania Kunden Broker, de la înființare (2005) până în prezent, au avut la bază un set de principii denumit - Valorile KundenBroker. Acestea sunt exprimate în funcție de elementele care definesc consultantul financiar Kunden Broker: Profesionist, Orientat spre soluții, Consecvent. Strategia de brand creată de către companie, se fundamentează pe cele trei valori KundenBroker. Profesionismul consultanților financiari, optimismul și devotamentul acestora în obținerea succesului și consecvența în dezvoltarea profesională continuă sunt principiile de conduită profesională a membrilor companiei KundenBroker.

Profesionist

În domeniul asigurărilor, în România, compania Kunden Broker se remarcă prin echipa sa de manageri și consultanți financiari. Echipa Kunden Broker este caracterizată de un puternic simț al profesionalismului. Fiecare manager și consultant financiar al companiei își dezvoltă constant abilitățile profesionale pentru a promova, în mod profesionist, programele și serviciile de protecție pentru clienții Kunden Broker. Pentru a veni în întâmpinarea consultanților săi, compania investește, în mod constant, în educarea și specializarea acestora. Programele de pregătire profesională, realizate în colaborare cu societatea Kunden Conference Education & Management, includ o diversitate de training-uri în domeniul managementului și a asigurărilor, precum și cursuri de specializare în sistemul de brokeraj în asigurări. Aceste sesiuni de pregătire profesională au ca scop principal creșterea gradului de profesionalism în prezentarea serviciilor de asigurare pe care compania Kunden Broker le propune clientului român, fiind în concordanță cu principiul fondator al companiei – profesionist.

Orientat spre soluții

Pentru compania noastră este prioritară crearea unui mediu de lucru optimist care să faciliteze găsirea soluțiilor celor mai viabile în atingerea obiectivelor consultanților Kunden Broker. Atât aceștia, cât și managerii Kunden Broker sunt persoane dinamice cu o viziune clară asupra domeniului de afaceri, fiind întotdeauna cu un pas înaintea problemelor, găsind soluții.

Consecvent

Uneori, observăm atât în mass media cât și în viața reală existența a două categorii de persoane: care muncesc puțin și ating mai ușor succesul și persoane care prin muncă laborioasă obțin succesul. Această etichetare este de prisos, deoarece ceea ce contează cu adevărat este situația după obținerea unui succes. Un individ care nu este consecvent în munca sa nu menține un succes real pe tot parcursul carierei. Asfel, managerii și consultanții Kunden Broker își dezvoltă constant abilitățile profesionale, fiind consecvenți în urmărirea obiectivelor strategiei companiei.

HeadOffice

Adesea se afirmă că ,,în spatele unui bărbat puternic, este întotdeauna o femeie puternică”. Dacă transpunem această afirmație în mediul business, atunci în ,,spatele unei companii puternice”  există un centru administrativ puternic. Acesta este HeadOffice-ul. HeadOffice-ul companiei Kunden Broker este format dintr-o echipă dinamică care oferă susținerea necesară echipei de manageri și consultanți ai companiei. Aceasta asigură întregul procedeu de centralizare a datelor, crearea cadrului de desfășurare a activității, sistemul de evidență a carierei managerilor/consultanților cât și organizarea logistică a diverselor evenimente și training-uri. Alături de aceste departamente administrative, compania beneficiază de un call-center cu ajutorul căruia se implementează strategia post-vânzare a companiei. Datorită call-center-ului se obțin, în mod direct, feedback-uri de la clienții Kunden Broker (verificarea datelor, identificarea motivelelor care i-au determinat să încheie contractul alături de companie sau raționamentul care a dus la alegerea unuia dintre programele de protecție ale acesteia). Prin devotament și spirit de echipă, HeadOffice-ul Kunden Broker contribuie la dezvoltarea continuă a companiei și la obținerea unor rezultate excepționale.